Listopad 2010

28.11. Trenink na Túrovech

28. listopadu 2010 v 18:44 | KriTy |  Túrov ♥
Ráno jsem vstala protože jsem měla bejt v 7:15 na námku. Přiběhla Elča a psali jsme Veronice kde j.e, už měla dvacet minut spoždění. "Vždyť až za hodinu.. " napsala nám. Šli jsme k nám dali čaj a čekali zas na námku. Veronika přijela s pětiminutovym spožděním.
Kromě mě, Eli, Veroniky přijela ještě Kristýna (po kydání) a nějaká Vendula, která mi sfoukla Elisabet rovnou před nosem =( O Lenku si požádala Kristýna, Elča si vzala Dastyho a já musela Lukáše. Hm, Lukáše na Sudslavu s novou šustivou bundou. Příšerný!!!! Lukáš se bál toho šustění dělal kraviny..
 Hodnocení: 5!!!!

Nohosled koně

27. listopadu 2010 v 18:40 | KriTy |  Soutěže, tipovačky atd.

Po dlouhé době vyhlašuji soutěž!

•Beru jen prvního! (správného)
•Napiš mi: Jaká je nohosled koně v kroku
•Napiš svoji přezdívku a co bys rád na diplomek..
•Děkuji za přihlášení.. dopomoc si můžeš najít ve Wikipedii

♥ Tara ♥

27. listopadu 2010 v 18:37 | KriTy |  Aktuálně
Jak si tak pamatuju.. přijela jsem na CH, nic neuměla protože mi nikdo nevěřil. Nic- ani klusat, v naši stáji jsem jezdila na lonži a Alča mě postupem začala pučovat Taru. Chtěla jsem s jezdectvím švihnout jenže ona mi ukázala že si musím věřit a hlavně věřit jí.. Díky ní tam jezdím do teď a už teď se těším na další pobyt.. děkuju Taruško ♥ Doteď si Taru beru když smím, mám jí moc ráda..
n n n

18.-22.11. Cetkovice

27. listopadu 2010 v 18:28 | KriTy |  Cetkovice ♥ koníčci
Listopadový pobyt 2010
18.11.
Příjezd
S Eli jsme zamířily do pokojíku, kde normálně bývají kluci. Pustily nás tam a potom jsme uviděli ty fifleny!! Ještě jejich matka.. ach! "A budou mít teplé večeře?" ptala se pořád jejich matka.
Šli jsme jezdit. Jen na krokovou vyjížďku, koni byli ostrouhaní. Chtěla jsem Taru jenže byla ve výběhu tak mi nabídli Vakácii, zkráceně Vaki. Vzala jsem jí a Elča brala Ginu. Jenže jí dali Taru- mojí Taru. Byla jsem hrozně zklamaná..
19.11.
Ráno jsme měli jít skákat, už jsem se z mrzutosti dostala a vzala jsem si Taru. Všechno šlo podle plánu- holky nebyly takový fifleny jak vypadaly ba naopak. Míša s Klárou perlili každou chvíli! Eli si vzala Ginu..
Skákaly jsme jen křížky protože jsme byly jediný který uměly klusat!! Takže chody a křížek. Tarunce se chtěla (neudržela jsem jí) a potom zas nechtělo- trdlo =)
Odpoledne: Kroková vyjížďka bez sedel
Já i Eli jsme si vzaly koně jako dopoledne. Bylo to docela fajn
20.11.
S holkami jsme skákali večer přes starý koště a přidala se k nám k Kačka (Fond, René) a hráli na schovku. Nezdály se na takovou srandu.
Šli jsme skákat. Taru jsem nemohla včerejší den udržet tak jsem si vzala Biga. Elča Aranku. Skákali jsme tak.. ehm 80cm. Bylo to super!!!
Odpoledne: Pršelo a nestíhali jsme..
Museli jsme jet v jedné várce s oddílem. Ali si vzala Taru, Verča Biga tak jsem si vzala Vaki a jeli jsme bez sedla a pořád pršelo. Eli měla Ginu
21.11.
Pršelo a parkúr byl promáchaný. Jely jsme jen já a Eli s Janičkou na cvalovku. Vzala jsem si Taru, Eli Ginu a Janička Kofolu. Jela jsem první a bylo to suprový!!
Odpoledne: Slíbená klusovka = krokovka
Přijeli jsme do stáje až za tmy. Byla to krokovka já na Tarunce..
22.11. Poslední jízda.. =(
Jela jsem na Tarunce bez sedla na klusovku.. krásné zakončení krásného pobytu plného zážitků. Děkuju mami a tati, Ali že jsi mi půjčovala Tarunku a Tarunce děkuju že mě vozila MUCK♥

27.11. Trenink na Túrovech

27. listopadu 2010 v 18:22 | KriTy |  Túrov ♥
Jela jsem jen já, Eva, Veronika a Hanka. Dáša tam nebyla takže Hanka měla Eli, Veronika Trna, Eva Voltra a já měla na výběr mezi poncalama. Tak Lukáš.. hm super Sudslava na Lukášovi.. a potom Hanka: Nechceš Lenku? No jasně!! Tak jsem měla Leničku a bylo to supééér!! Lenka dala čumák do sněhu a začala vykopávat .. v tom sněhu.. s ní.. to bylo úúža! Jen mě byla zima ale za to ona nemůže.. ona jen nej na vyjížďku do sněhu.. ♥ (ALE JEN Z TÚROV.. NA TARUNKU, WAKÁCII A BIGOUŠE NEMÁ =D)
Hodnocení: 1

11.10. Trenink na Túrovech

24. listopadu 2010 v 17:46 | KriTy |  Aktuálně
Tak, tohle už aktuálně:) Dneska je totiž dneska xD, byla jsem na Túrovech. Jel můj taťka a vezl: Mojí maličkost, Anet a Báru. Přijela ještě Káťa. Udělali jsme práci, udělali koně. Já Luky, Anet Leni, Káťa Rubel a Baruš Dasty, dělali jsme skoky do 40cm, chody, bez třmenů atd. Potom jsme šly na trampošku.. No bylo to "doc" dobrý
Hodnocení: 2

-STOP- anonymům!!

15. listopadu 2010 v 20:14 | KriTy |  Aktuálně
Takže jsem tu objevila anonymní komentář. Chápu- dát sem e-mail je zabiják a když nemáš blog tak co asi? Alespoň celý jméno! Anonym.. hm jak originální! Takže:

-STOP- ANONYMŮM!!!!

jj

15.11.2010 Trenink na Túrovech

15. listopadu 2010 v 20:11 | KriTy |  Túrov ♥
No dneska jsme tam byli v pěti (já Eli, Anet, Káťa a Eva).  Šly jsme na jízdárnu. Já Luky, Eli Eli, Anet Lenka, Káťa Dasty a Eva Voltr. Já, Eli a Eva jsme měli lehce proházený koně podle představ takže jsme byly lehce zklamaný. Ale potom jsme skákaly na jízdárně (bez koní) a učili koně cirkusový kousky.
Hodnocení: 3-

14.11 Trenink na Túrovech

14. listopadu 2010 v 17:38 | KriTy |  Túrov ♥
Holky jely dopoledne ale na nás by koně nevyšli  tak jsme jeli odpoledne.  Jela jsem jen já a ELča přijela ještě Káťa z Třebový. Jela na Voltrovi a m na poníkách. Ela bez sedla jen na dečce my já se sedlem, poté co mě Lukáš kousl do ruky.  Jeli jsme Sudslavu ještě pomalejší než jezdíváme. Ela chtěla pořád jít rychlejc a nakonec jsme se kvůli tomu pohádali. Ts! Cválat s koňma, když nemaj a Dáša to zaázala.. ťuk ťuk- Ela!!
hodnocení: 3

Přátelé

14. listopadu 2010 v 17:33 | KriTy
Každý je musí mít a ten kdo je nemá nežije, nebo existuje člověk, který celý život žij úplně sám a je šťastný? Já přátelé mám a jsem s ni my šťastná =), když se pohádáme tak jsem nešťastná.. Mám a jsem za ně ráda ♥

13.11. Trenink na Túrovech

13. listopadu 2010 v 19:43 | KriTy |  Túrov ♥
No dneska jsme tam měli bejt už v devět. Jel náš taťka a vezl ještě Eli, a druhm autem jela Eva, Veronika a Zuzka. Dáša si vzala Voltra na jízdu, Eli Dastyho bez sedla, Zuzka Lenku bez sedla, já na Eli ( juchůůů), Eva na Lukyho a Veronika jasný že? Nikdo nevěděl co jedem prej ani sama Dáša. Jeli jsme jakoby na Koldínskou a ještě sme skákali přes ty balíky na tom poli, jak se zatáčí na Otočnou. Eli skočila tak napůl, jeli jsme kolem rybníka kde jsme byly s Eli se psama, kolem Elčiný chaty a cvalem přes louky, prostě úpl nová trasa, cval klus i krok (dost všeho =)) byly jsme úpl špinavý od bláta,  já jsem jela jednu chvíli za Trnem takže já nejvíc.. no a vrátili jsme se přes Sudslavu domů. Elča se v půlce vyměnila se Zuzkou podle plánu.
Na Túrovech jsme jim sundali sedla a šl skákat, Eva na Lukym, Verča na Trnovi, Zuzka na dastym =), Eli na Lence, která se jí vyválela a já na Eli. Skákali jsme křížky i oxery, mám fotku i na Lukym.  Bylo to súúúúpééééér!! Celkově..
 Hodnocení: 1******************************************************* !!! =)

12.11 Trenink na Túrovech

13. listopadu 2010 v 19:36 | KriTy |  Túrov ♥
Byl pátek že? No čtu si předešlí zápisky a libí se mi že si to píšu.. Tak v Pá jsme jeli s Kaňkovejma (já, Eli, Bára, Eva) a ještě přijela Káťa s Veronikou. Šly jsme ven na Sudslavu já jsem měla Lukyho bez třmenů, Eli Eli (nešťastná), Eva Lenku (šťastná), Bára Rubela, Káťa Dastyho, a Dáša s Veronikou jasný, ne? No na Sudslavu asi no koument.
Hodnocení: 3

8.11 Trenink na Túrovech

9. listopadu 2010 v 20:31 | KriTy |  Túrov ♥
Tak jsme byli na Túrovech, pěkně lilo ale nás to nezkazilo =). Já jsem měla Lukyho (chtěla- jen jsem chtěla na parelce což bohužel nešlo- Dáša byla doma s Štěpulou). Anet Leničku (šťastná), Bára Dastyho (šťastná), Katka Eli ( vyděšená a polekaná že jí prej zkazí ale přitom i šťastná =)). Zajeli sme si Z1 Lukymu se jen nechtělo cválat na kruhách ( hornim) ale nakonec sme to zvládli. S holkama sme se i fotili viz. facebook Kikina Skalická (taková myš =)) Fotky : Túrov.
Hodnocení: 2 (déšť)

7.11. Trenink na Túrovech

7. listopadu 2010 v 19:12 | KriTy |  Túrov ♥
Dneska jsme jeli na Túrova dvouma autama. V jednom já s Eli a druhym Eva Zuzka a Roman. Veronika byla dopoledne. Eli měla Dastyho (chtěla),  Eva Lukáše (chtěla), Roman Lenku, Zuzka Voltra a já Eli (*****).  Jeli jsme Koldínskou (otočnou).  A ještě skákali přes balíky (na louce).
Hodnocení: ***** Supééér!!

6.11. Trenink na Túrovech

6. listopadu 2010 v 20:00 | KriTy |  Túrov ♥
Takže jsme dneska byli na Túrovech, jela jsem já, Eli, Eva, Veronika, Kristýna a Dáša a Zuzka. Měla jsem Lukyho, Eli Dastyho, Eva Eli, Veronika Trna, Zuzka Lenku, Dáša Voltra a Kristýna Rubela. Jeli jsme Skromnici, i závody ♥ byli jsme druhý a zejtra si beru otěže a na starou ohlávku je hodim- budu mít parelku =)
Hodnocení: 2

5.11. Trenink na Túrovech

5. listopadu 2010 v 20:26 | KriTy |  Túrov ♥
No dneska jsme byli zas na Túrovech, já, Eli, Káťa, Anet, Bára, Eva, Veronika a Dáša. Potom přijela ještě Hana. Nejdřív to vypadalo že se da na jízdárnu, pak přišla Hana. Já jsem šla na Lukáše, Anet Lenku, Bára měla Rubela, Káťa Dastyho, Elča Voltra a Hana Eli. No a Veronika Trna. Nejdřív Dáša Elče řekla že má Dastyho, Elča tam skákala radostí a křičela Dasty ♥!! A pak jí šla říct (Elča- Dáše) že na něj půjde bez sedla. "Ale ty nejdeš na Dastyho.", řekla jí jen.  Elča měla na kahánku, měla to jak já, jenže mě slíbila Voltra a měla jsem Dastyho. Hm. Takže Elča měla úpl zkaženou vyjížďku, no. A Eva byla taky naštvaná, až potom šla na jízdárnu- chudák. Na Lenku (která se válela =))
Hodnocení: 3

1.11. Trenink na Túrovech

2. listopadu 2010 v 18:35 | KriTy |  Túrov ♥
Jely jsme jen ve čtyřech. Já, KáŤa, Bára, Anet. Já jsem zase dostala Lenku, Anet Eli, Bára Dastyho a Káťa měla Rubela a na Z1 Eli. Bylo to příšerný. Trenink: 0! Potom jsme si jen podle mě zajely Z1
Hodnocení: 5

Ts.. ta "někomu" chybí!!

2. listopadu 2010 v 18:30 | KriTy
Nevim jak to napsat.. hm.. prostě dospělost je "věc" kterou každý potřebuje, ale někomu chybí.. no,  nic každý si říkejte co chcete, nerozepisuju tečka, prostě.- Žádný inteligentní člověk se bez ní neobejde- takže lidi "dospělost" je i zodpovědnost, to plno lidí neví,..